Sunday, February 4, 2024

Fake?

Hati manusia mana kita tahu isinya yang sebenar, di depan mata turut meraikan kegembiraan kita tapi dalam hati? Kadang boleh nampak dari raut wajahnya walaupun sebenarnya berusaha untuk menyembunyikan. Yeaaa saya tau ada yang memang ikhlas dan meraikan tapi tak ramai. Patut lah ada orang sudah berjaya mendapatkan pekerjaan yang lebih baik, terus low profile dan tidak muncul jadi attention seeker sebab mungkin dia menyedari hal itu. Tidak pun dulu masa dia tiada apa-apa, di belakang kena cakap itu ini. Tidak mau judge orang tapi mulut orang mana kita tau. Hanya mereka-mereka yang tau tu. Kalau boleh, dapat pekerjaan lebih baik tidak perlu lah di war-warkan macam dunia ni kita yang punya hahahaa ada jeww orang yang dengki.

Bagaimana perasaan mereka sekarang nampak kita sedikit berjaya dari dia? Hahahaha padan muka. Dulu kemain tengok kita pun macam tidak mau baa hahaha sebab ya laa siapa saja la kita ni. Sekarang? Pura-pura happy untuk kita? Lol fake nya manusia. Setiap kali orang ada, mesti dia lagi banyak. Tidak pun paling show off hanya dia seorang yang paling have-have di dunia ni hahahaa. Orang lain observe saja tu dan ketawa dengan perangai show off. Mau tunjukkan yang paling have-have, tak tau orang lain sebenarnya lebih banyak cuma tidak menunjuk. Mungkin itulah caranya menghibur hati sendiri kan..

Lucu nampak muka fake laa. At first place pun kau memang tiada apa-apa dibanggakan baa cuma kau ja menaikkan nama sendiri supaya nampak paling bijak pandai dan paling have-have.

Panjang pula coretan hahahaha tengok jak lah nanti perangai manusia fake ni.

No comments:

Post a Comment