Monday, March 20, 2017

19 Mac

Hello blog! 19th March is my birthday!!!!!

Tidak excited ponn. Feel celebrate birthday orang lain dengan celebrate birthday sendiri tu lain kayyy. Sebab sampai birthday sendiri maknanya umur naik lagi setahun. Hahahaha

My one and only wish is..HAPPY. Happy in everything I'm doing, happy with my family, happy with my friends, my boyfriend of course. I just want to be happy..No more sad story, no more heart break. Its really hurt and I don't want..ever, if I can to feel that 'hurt' again.

You know siapa orang pertama wish birthday saya? Sorry love, saya tipu kau sebab jaga hati kau. Dan ia memang tidak masuk dalam hati saya pun pasal orang itu tidak waras, dalam situasi kemabukan I guess. Sampai jam 2 3 am masih ngirup dengan kawan-kawan dia.

Orang pertama wish my birthday is my ex-boyfriend. Dengan ayat sedih dll but entah tidak masuk hati sebab saya tidak wish pun dia wish birthday saya. Cukup laaa...kan dah cakap saya mau happy saja, jadi benda yang sudah berlalu patut kita lepaskan. Walaupun dulu masa mula-mula break, I hope he will return to me but now..apa mau cakap, kami ada haluan masing-masing. Walaupun kadang-kadang saya stalk him and his new girlfriend but it doesn't mean I want him back. But thanks anyway to him, ingat pula dia.

Orang kedua seawal jam 7 am is my boyfriend. Cehhhh cakap saya tidak ingat birthday kau tapi birthday kawan saya sama dengan kauuuu. Yalaaaaaa Bagang hahahaha. I love you to the moon and back hahahaaa thanks selalu bersama-sama saya, dan thanks sebab tidak kisah saya susahkan kau banyak kali. Jangan marah yaaaa.

Orang ketiga is my ex-boss. Jam 7.40 am. Hahahaa no comment. Saya tidak reply. Sebab saya tau dia hanya ingin berbasa-basi. My friend told me he was checking my personal file after I resigned, jadi faham-faham lah kalau dia tau birthday saya.

Dan itu saja. 3 orang tu saja wish, sebab saya rasa yang lain tidak ingat pun. Hahahahaahahaa

Thanks to God, I'm still alive..I never expect to see this day when I was young. Cuba untuk menjadi lebih baik dari hari-hari sebelumnya.


No comments:

Post a Comment