Wednesday, March 15, 2017

Ceritera kasut jeww

Sorry hari-hari pakai jadi sudah nampak buruk. Hahaha.

Never in my life beli kasut sebegini dengan harga lebih RM100+. Nehiii Nehiii paling paling pun sandal termahal dibeli setakat ini adalah berharga RM54 something, wages pernah beli sekali jakkkk pula tu adalah berharga RM61 something.

Saya bukan peminat kasut, sandal, slipper mahupun yang related dengannya. Saya hanya ada selipar jepun 1, sandal 1, kasut ni 1, dan kasut sukan 1. Lols. Tapi kasut sukan memang lah yang termahal, yang cikai-cikai sekejap jak rosak kan jadi baik beli mahal. Pernah beli kasut sukan masa praktikal (lama gilakkk sudah) tahun 2013, dan ia bertahan sampai 2016 wohhh. Masa kerja di estate dulu dia pun merosakkan diri pasal bukan apa kulit-kulitnya mengelupas. Yang part lain semua ok jeww cuma tidak santek. Jadi sebab at that time saya guna sport shoes pergi kerja then buat inspection di plantation, so saya beli kasut sukan cikai berharga RM68 saja di Keningau. Yang cikai sangat dalam RM20 lebih gitu tidak pula berminat, langsung buruk nampak hahahahaha.

So ceritanya ni my kasut kerja ni boyfriend yang belikan hujung tahun 2016. Hadiah new year lah ni, saya jak tidak pernah belikan dia apa-apa. Kan jahat kan. Sanggup beli Pierre Cardin, pastu RM100 lebih. Mungkin sebab dia kasihan tengok saya pakai wages pergi kerja tapi berjalan macam itik. Hahahaha. Tapi mahal pula, lelaki tidak tau beli kasut perempuan.

Btw thanks love. Bulan Mac baru buat appreciation. Hahaha tau kenapa? Pasal semalam dia cakap tidak dapat bagi apa-apa hadiah birthday. Lagipun jauh kan. Jadi saya post entri ni lah, kira dah hadiah birthday dah ni buat apa beli untuk new year. Eeeee

Please jangan muntah depan saya. Kbai. Haha


No comments:

Post a Comment