Tuesday, January 7, 2020

Hello 2020!

Hello everyone!!

Apa azam baru anda? Lols macam ketinggalan jaman jak tanya azam baru sekarang ni. 

Boleh tak saya mau continue dengan azam baru saya tahun lalu yang macam kurang menjadi tu hahahaha sebab tahun lalu azam baru saya mau kumpul duit tau untuk kahwin. But end up 2x setahun juga pergi berjalan poya-poya dengan my sisturrrs.

Ada juga save lah sikit tapi boleh buat kahwin pun hahahahahaa terlampau sikit.

Bagaimana dengan anda? Mesti ada azam baru kan!

Dan tahun ni saya rasa mau berjalan dalam negeri saja la. Tu pun macam kepuasan suda akooo...samaaaaa jak dia punya tarikan tu ai macam mau stop stop sudah.

Anywayssss nanti ai update mana-mana tempat saya sudah berjalan di Sabah and lagi satu writing challenges saya tahun lalu tidak habis lols. Boring ba topiknya, nanti ai cari lagi baru writing challenges untuk tahun ni hahaha.

'Til then, XOXO

No comments:

Post a Comment