Friday, March 3, 2017

3 Mac

Happy birthday my old friends!

Actually saya ada kenal dua orang yang sama birthday, iaitu 3 Mac.

Peny. My classmate masa form 1 to form 5. Lols jadi memang masa remaja ku banyak dengan dia. Masa form 6 sempat lagi kami buat 1 assignment sama-sama. Lepas tu kan I blah p ambil diploma di UPM. Peny is Sino, Dusun mixed Chinese. Dia super cute, dia suka anime. Benda kami pernah buat sama-sama dulu adalah bawa bekal pergi sekolah masa form 2 HAHAHA. Form 3 saya terbabit sama dengan diorang buat kerja nakal kc kena orang. Every year dari form 2 to 5 setiap kali birthday antara kami 4 orang, mesti bagi gift. It is a must sudah kunun. Masa form 4 to form 5 kami ada buat novel gila-gila setiap minggu tukar-tukar tulis. HAHAHAA. Lepas saya bawa haluan pergi UPM, dia masuk form 6, kawan seorang lagi masuk ambik dip di UMS dan seorang lagi ambik sijil kemahiran di ILP. Memang kami lost contact. Peny after form 6 masuk UMS. Dan antara kami, baru dia seorang yang sudah berkahwin. Dan hanya seorang yang dapat attend the wedding reception, while me masa tu masih kerja di plantation.

Peny..semoga panjang umur, murah rezeki dan happy happy selalu with your family!

Anip. My classmate masa ambik diploma di UPM. Saya start rapat dengan dia masa 3rd semester. Masa tu yang famous adalah skype. No whatsapps that time. Hahaha selalu malam chatting dengan dia through skype. Lols. Padahal dalam kelas bukan selalu tegur. Tapi lepas rapat tu entah berapa banyak group assignments or group projects saya satu group dengan dia. Selalu keluar dengan dia pakai motor, saya tumpang jak. Lepas habis diploma, dia continue study di Semenanjung so mula lah lost contact. But I do remember his birthday, yes always remember baaa.. Dia ni banyak gila-gila.

Anip..semoga panjang umur, murah rezeki dan happy happy selalu. Bila kau kahwin? Or ada anak? Hahahaha betul-betul lost contact since I don't Facebook account anymore. I will always remember our old days masa gila-gila remaja dulu. Hahahahaha

Happy birthday to both of you guys!!



No comments:

Post a Comment