Monday, September 12, 2016

What happen to me?

Pernah tak kamu bangun pagi dan rasa sangat hampa? Rasa diri sangat pathetic?

Hari ni hari kedua saya rasa begitu. Apakah sebabnya? Adakah saya masih terlalu memikirkan ex-boyfriend? Tidak juga. Saya tidak fikir pasal dia malam sebelum tu. Saya rasa saya sudah dapat menerima pemergian dia, mungkin dalam 10%.

Tapi pagi tadi dalam hati saya "adakah dia juga rasa perasaan begini?".

Adakah saya ni dalam depression tapi sedang menyembunyikannya? Perlu kah saya jumpa doktor? Mungkin kah saya akan jadi gila?

Lepas jadi macam tu pagi-pagi terus mood sehari hilang. Tidak keruaan buat kerja. Saya bercakap ja banyak, buat kerja sikit ja. Saya mau hilangkan perasaan tu, kalau saya sendirian saya akan fikirkan benda tu lagi...sampai buat saya menangis sendiri.

Adakah saya akan jadi gila?

No comments:

Post a Comment