Wednesday, September 28, 2016

Management, maybe I'm overthinking

I know this is a good opportunity to increase my soft skill in management. You know what, I'm selected to undergo 1 year training in leadership. It just because I have management at the end of my job title. HAHA harus capital letter, sebab tiada benda patut dibanggakan. Just newbie, freshie..baru masuk setahun kerja.

Graduated dalam bidang sains yang pekerjaannya lebih ke arah bahagian operasi, dan ambil sijil kesihatan & keselamatan yang juga lebih banyak di ground memang saya akui saya lack dalam management. I don't even know what the true meaning of management HAHA. Yang saya tau urus-urus, siap...dah. Mission completed.

Bos kata tadi training ni lebih kepada korporat. How corporate it is?? Pun saya bengong. LOL. Cakap jak la i is bengap..memang pun ni. Huuuuu

Walaupun saya sebenarnya demotivated pergi ikut-ikut training ni. Last time dari bulan Januari - Ogos, saya ikut training SIA..berjaya habiskan juga. Tapi kali ni...arghhhh saya stress. Paper safety saya belum berganjak lagi.

Arghhhhh stressssssssss

I'll try my best saja la. Pasni mau belajar grooming la sikit-sikit, pastu start beli gaun-gaun pakai pergi kelas. Kau ingat ni zaman study di uni? HAHAHAHA sila gelak ke atas diri sendiri dulu. 

Kolotsss

No comments:

Post a Comment