Monday, September 19, 2016

hari ini

Normal lah hidup mau kecoh ni kan. Entah macam mana mau gambarkan betapa dalam satu hari kita akan mengalami banyak situasi-situasi berlainan. Tapi hari ni mau share di blog..manatau in the future baca balik, mau tergelak tengok hari ni saya telah buat apa.

Pagi tadi apa ke benda saya baru datang mood siapkan tambahan dokumen yang diminta oleh JKKP. Sepatutnya siap benda tu dari kelmarin dan kelmarin lagi tapi busy buat kerja sampingan pula macam edit poster untuk futsal tournament company la..pastu sibuk2 buat kerja pergi company sebelah la walhal mau-mau tengok orang yang kita crush.

Pagi tadi datang workshop dengan tujuan hantar meeting minutes tapi end up melepak sekejap sambil makan jajan. Last last beli jajan dengan isteri mekanik berharga RM 5. Tengok laaaa mulut ni nanti kalau tidak mau mengunyah jajan tu. Mulut saya ni suka makan separuh-separuh.

Petang tadi tiba-tiba pergi division semata-mata pergi ambil name list pekerja. Apakahhhhh sebenarnya boleh mesej minta email ja tapi bosan dari office lalu pergi lah dengan supervisor saya tu. Dia layannnnnnnn ja saya berbual. Pastu ada log jatuh tengah jalan, ada detik cemas sekejap tapi biasa lah tu mainan dunia. 

Lepas tu borak dengan kawan tadi sambil minum sup asam pedas ikan yang dimasak oleh saya menggunakan resepi dicedok dari google. Cerita pasal kawan seorang yang tiba-tiba cuti. Sudah janji itu ini dengan saya mau cuti sama-sama, lastly saya ditinggalkan. Eii saya pun malas mau ambik cuti berbayar bulan ni. Nanti 23hb masa ada operation meeting saya balik la ni. Tidakk..saya tidak sakit hati pun sebab ia benda kecil tapi next time jangan harapppp, I will plan my own leave without you. Macam laa saya tidak pandai cuti seorang juga.

Dan hari ni dokumen penting yang mau di hantar di headquarter tidak dapat dihantar disebabkan our Senior Clerk belum balik. Habis lah kawan saya kena marah nanti. Tapi mau buat camna kann sudah namanya duduk estate dan pedalaman. 

Hidup perlu diteruskan....

P/s: Saya rasa saya dah ubah setting untuk masa blog ni tapi kenapa dia macam lambat bila saya auto post. Hurm

Coretan hati pada 19/9/2016, 5.50 pm

No comments:

Post a Comment