Tuesday, July 31, 2018

I hope you're fine

Setiap kali benci, sedih, geram dan marah saya selalu pergi balik baca blog ni. Walaupun bukan semua tertulis dalam ni tapi at least bila baca balik ingat semula situasi ketika saya tulis entri tu.

Masa study dulu saya sebenarnya sudah ada blog tapi rasa macam childishnya blog ni so I delete and buat yang baru. Masa study dulu saya di hostel memang kerja depan komputer saja, online ajaaa hahahaa nasib ada kuota internet masing-masing kalau tidak I sentiasa online tau. 40 hours for a week kalau tidak silap, nanti Isnin kena renew 40 hours lagi gitu. Eee panjang pula cerita.

Masa tu kan saya ada follow cerita remaja-remaja juga, ada satu blog Ursulla John tapi sekarang blog tu macam tiada sudah owh. Empunya blog dari Miri dan penulis tu orang Melanau. Dia banyak cerita hal peribadi lah pasal break-up dengan boyfriend, pasal kerja part time, pasal luahan hati dan macam-macam. Dan pasal terfollow tu pun sebab cari lirik lagu Iban, Pulai Pengujung. Hahaha like seriously? Saya dulu duduk Bintulu ada juga terdengar-dengar lagu Iban dan start suka dan start search lirik-liriknya mau save lols!

Dan zaman sekarang zaman canggih manggih ni, saya ada Instagram Account (orang kesah ke??hahaha) yang like everyday akan buka. Jadi satu hari tu terdetik search nama empunya blog itu dulu sebab tiba-tiba dia stop update that blog. And you know what? Sebab saya cam muka blogger tu jadi dengan senang jumpa, saya follow dia.

Tidak habis lagi, nampaknya dia sekarang dah berubah banyak but still the cute girl like in her blog. Baru nampak rupanya dia muda setahun dari saya jew.

Eh random sangat lah kenapa saya cerita pasal benda ni? Pasal saya ada obses kepada cari orang lama dulu yang saya follow cerita diorang??

So since I know her have a problems now, I hope she is fine and strong. She is 7 months pregnant. Kalau dia anggap dunia ni langsung tidak pedulikan dia, she should know that there is a girl here who follow her from her teen's life until now and inspired to her life adventures. Who's care and hope she is always fine there. 

Sekian~

Dari seorang stalker tegar.

No comments:

Post a Comment