Sunday, July 15, 2018

Perangai Pelik

Setiap orang mesti ada habit dia yang lain daripada yang lain kan. Or am I the only one? Haha

Macam suka korek hidung kah (eh pengotor!), tapi itu tidak rare!

SAYA SUKA MAKAN KOPI HITAM

Believe or not?

Saya sangat suka terhidu bau kopi asli, and its started from that. Tahun 2015 masa training safety & health officer, dan on off sehingga lah sekarang!

I know it is not good for my health because ia berkafein. And saya makan ba itu kopi, dia tidak rosakkan buah pinggang ka kalau makan selalu? Haha berbelah bahagi sudah fikiran beta. Trying to drink much plain water saja ni sekarang untuk avoiding any negative effect to my health.

Now am trying to avoiding the coffee already. Tidak beli sudah, kalau mau pun minum yang di office punya. Sebab di office saya malu mau makan depan orang.

Nanti tidak pasal-pasal dikata GILA!


2 comments:

  1. Kopi hitam yang dah dikisar atau masih biji tu?

    walau saya ni boleh dikategori penagih kopi, tapi tak boleh pula nak rasa kopi camtu aje.. mesti berkerut2 dahi saya dibuatnya.. tahan pahit.. hahaha

    Ada kesempatan datang lah singgah ya
    >> Sekadar Mengisi Ruangan Kosong di Sanubari :)

    ReplyDelete