Sunday, July 22, 2018

benci

Bila nampak jak orang putus cinta, terbawa-bawa pula kisah sedih dulu-dulu saya sendiri. Walaupun hanya tinggal kenangan tapi saya tidak boleh lah kalau nampak orang lain sedih.

Bukan lah bestfriend sangat pun, cuma kenal-kenal ada lah sembang sekali dua. Tapi dia yang saya tau telah merampas kekasih orang lain. Dan saya paling pantang nampak kisah begini sebab saya pernah mengalami situasi yang sama, dan saya tahu macam mana rasa sakitnya kena tinggal dengan orang yang saya sayang. 

Biar lah apa orang kata 'you did not know the whole story, you did not walk through her shoes'. Tapi at first place, kalau sudah tahu orang tu sudah berpunya kenapa ada lagi perasaan ingin mencuba-cuba kalau bukan dia tu memang tujuannya merampas???? Walau dia cantik sekali pun. Please lah..dia tidak fikir kah perasan orang lain, hanya fikirkan perasaan sendiri saja?

Walau dia baik mana sekalipun dengan saya, walau dia cantik sekalipun...saya tidak pernah respect orang perangai begitu!

Hanya orang yang pernah rasa sakitnya dalam hati, yang pernah rasa mau ended up life...yang faham. Semoga kau gembira memusnahkan hidup orang lain!

No comments:

Post a Comment