Sunday, March 8, 2020

Silent Treatment

Selfish kah saya buat begitu dengan orang?

Sebab kita paling concern perasaan dia, dia pula langsung tidak fikir perasaan kita. Mau start war kah apa? Sebab saya sudah biasa buat silent treatment dengan orang ni. Sejak dari zaman study lagi.

Kau acah-acah lah depress, kau cerita lah dengan orang. Sebab jenis saya hal begitu saya tidak pernah cerita dengan orang, baik dihadam sendiri. Muka semua orang bermuka-muka, tiada seorang pun boleh saya percayai. Kan semua ada mulut.

Jahatnya akuuu..tapi saya mau protect perasaan sendiri. Daripada saya terus sakit hati, bila kau start mau buat hal sendiri rasakan lah saya pun boleh buat hal sendiri. 

Hi Mac!!



P/S: Pergi stay 1 night di hotel sebab sebulan duduk hutan, minggu lalu pun tidak keluar. I iz sangat BOSANNNNNNNN

No comments:

Post a Comment