Tuesday, August 21, 2018

Perempuan cantik itu

There is something in my head, it cannot vanished in my mind since it happen. Yesterday, I saw ini satu perempuan santekkkkk. From a woman eyes to other woman hahahaha how I can describe it ah?

1) Rambut curl kena colour warna brown
2) Kulit putih
3) Tinggi pun yang ngam
4) And that woman pakai baju light blue ada strip putih and pakai seluar jean light blue

Jadi kenapa kah?

Sebab dia cantik. Pakai make up tidak terlalu tebal dan dia cantik hahahaha sampai sekarang saya ingat ba muka dia. Saya pergi pejabat pos hari tu kebetulan dia duduk dua kerusi jauh dari saya. Masuk saja dia memang mata saya tengok dia saja. at last tengok-tengok juga tempat lain sebab takut dia terperasan. Kenapa saya rasa dia cantik sangat aaa

Since dia putih jadi pakai make up lagi tambah cantik, pakai blusher light brown eh pastu lipstick pun orange to brown gitu..sesuai dengan rambut colour brown juga.

Apa saya merapu ni.

Yang penting nama kami sama hahahaha kbai dan saya malu masa tunggu kena panggil giliran ambil barang dia berdiri sebelah saya dan dia sangat wangi pakai perfume while me sudah la muka kusam tidak pakai apa-apa pastu perfume pun tiada hahahaha keluar sekejap masa rehat tukar baju t-shirt dengan seluar jeans coklat yang lusuh dan boleh dikatakan longgar sebab balik-balik masuk mesin basuh and thennn bau estate and thennn tidak cantik muka tidak pandai bergayaaaaaaaa.

Kenapa perempuan tu cantik sangat? Jadi inspiration lah ni every time mau keluar tolong lah jaga penampilan sikit jangan macam mak lampir. Huu


No comments:

Post a Comment