Monday, January 15, 2024

coretan hari ni

Lama tidak pergi interview kerajaan hari ni rasa yang paling tua pula antara candidate yang hadir. Candidate lain semua muda-muda, baru habis belajar. Cute lagi muka-muka, no kedut-kedut lagi. Dan muka ku saja laa yang terus terang nampak sangat cover ketuaan. Yang candidate lelaki nampak macam anak-anak buah sis lagi hahahaha terlebeyy pula younger. Adeii rasa sangat tua!

Interview jangan tanya lahh, jawab main hentam saja. Apa di fikir masa interview tu jawab sajaaa..hentam dia! Hahaha fail memang jadi malas mau fikir, anggap lah hari ini sebagai kenangan yang tidak dilupakan dimana sis telah berjaya dipanggil interview kerajaan sekali lagi pada usia 3+ hahahahaa jom lahh cari kerja swasta kerana sememangnya sis tidak pernah dapat rezeki kerajaan.

Yang fresh lahh sesuai untuk kerja pegawai penyelidik tu sebab experience dalam penyelidikan final year project masih diingat ba, kita ni tahun 2014 lagi joo apakah lagi yang diingat. Yang diingat hanya kerja hakiki di luar bidang sejak start kerja.

Ok laa sedeyy, jom lah masak nasi dan tidur kejap. Semalam tiba-tiba baru datang nervous, tidur pun tidak berapa lena joo terbangun-bangun.

Sekian luahan hati yang pergi iv tak lepas hari ni~baii

No comments:

Post a Comment