Thursday, November 10, 2016

overthinking

Hello there!

Baru balik outstation, pastu baru balik dari dating denga boipren baru. Hahahaaaa ya ya sangattttt.

Esok my last day kerja sini. Last day yang buat saya stress. Sebabnya berkemungkinan besar akan menghadap bos dulu, kena tiaw, kena maki, kena marah, kena ugut, dan of course akan dikatakan membuat-buat cerita.

Esok sebelum turun kerja mau berdoa dulu semoga dipermudahkan segalanya. Dan kalau boleh awal-awal lagi keluar pergi outstation.

Thinking about him makes me so nervous. Dulu kena tiaw, kena maki, kena tunjuk penumbuk saya boleh tahan lagi air mata, sampai rumah baru nangis. Begitu hina kah saya, masa saya buat kerja dia boleh lalu tunjuk penumbuk dengan saya? Am I that over sensitive? Tidak tau esok mampu bendung air mata atau tidak kalau dia meletus.

Moga moga moga moga dipermudahkan.

No comments:

Post a Comment