Friday, November 4, 2016

updateeeee

Hello blog!

Tidak sangka sudah masuk bulan November. Tadi sebenarnya hati mau buat proposal untuk bangunan chemical storage. Tapi nampak internet okay, jadi kita update blog dulu.

Tidak lama lagi saya akan mulakan hidup baru dengan kerja baru. Mungkin akan lebih challenging, siapa yang tahu kan tapi kena kuat untuk yang ini. For my career advancement and future development. Bercakap pasal kerja baru, ia memang sangat jauh dari spectrum kerja sebelum sebelum ini. Dan juga langsung tiada kaitan dengan apa yang saya study di uni dulu. Tapi apa kata orang, multitasking itu harus. Baik laaaaa...

Doakan saya.

Saya lega dapat lari dari sini. Sangat! Nanti saya cerita ya.

Detik-detik terakhir di sini macam selalu outstation pula. Esok pergi buat promosi kerja, and then on 7th and 8th November saya pergi Heart of Borneo Conference. Jadi witness big big big boss dapat sijil certification yang selama ni kami struggle gila babeng.

I will miss this place. A lot. To be truth I like to be here. The people and the surrounding. Got many experience here. Belajar karaoke tiap malam, belajar main daun, belajar ngirup HAHAHAHA. Kalau cakap dapat bertahan sampai bila, 3 4 5 tahun pun saya tahan kerja sini baaa..cuma ada lah sesuatu yang buat orang jadi stress tu. and its MAJOR.

Sebelum chawww kita siapkan kerja :) kbai blog. See you soon.

No comments:

Post a Comment