Sunday, May 27, 2018

Bukit Matanoi @ Matanoi Hill, Keningau

Hiking is not my favourite activity, I tell you.

But then sekarang kan benda hiking semua tu is a trend.

- __________ -

Ikut trend sangat! Hahahaha

Bukit Matanoi ni area Keningau jewww, hujung minggu pun boleh pergi. Tapi pastikan fizikal dan mental sudah ready yaa hahaha.




Baru memulakan perjalanan..kemain dengan kasut baru kunun hahahaha





(Sumber dari google, saya tidak jumpa gambar saya letak mana)

Bila sampai at the top of the hill, benda pertama boleh jumpa adalah ini




(Sumber dari google)

Pandangan dari arah bawah




(Sumber dari google)

Menara tinjau (eh menara eh??? haha) saya tidak berani naik pasal dia goyang-goyang, I is takut nohumput@runtuh. Padahal dua manusia yang datang tu hanya mempunyai berat sekitar 40 - 45 Kg. Lagipun saya naik sampai sakit lutut dan mau termuntah rasa, pasal siapa suruh baru lepas makan kenyang-kenyang pergi naik bukit?




Ini pun ada gais, this is Sabah! Hahahaha



(Sumber dari google)

Love arch pun ada. Kalau yang lovebird datang mengunjungi tempat ni boleh fefeeling romantik di sini. Hihi



(Sumber dari google)

Gaiss tu famous di sini sekarang hahahahaha gaisss kay (guys)


Semua gambar ni saya ada baa tapi entah mana sudah, terpaksa cilok di google. Hahahaha yang penting saya sudah pernah sampai kayyy. Anda bila lagi??? Hahahahaha tapi mungkin tiada yang kali keduanya - ___________- penattttttttttttt

No comments:

Post a Comment