Friday, November 25, 2016

Off day and here I share something

Hello there.

Off day today. I thought of wake up late. Masa kerja mengeluh tidak cukup tidur, tapi hari ni end up bangun jam 6. 10 am. Klep klep you hands. HAHA

Kepala sudah kena mind set. Kena bangun awal, anda tu anak dara kayyyyyyy HAHA

Perempuan itu stalk saya. Tidak cukup lagi meh saya sudah deactive FB, twitter. Saya tidak pernah kacau hidup dia lagi pun. Insta memang kadang-kadang ada taip nama dia juga. Tapi kan private. Saya dah berusaha ni tidak mau stalk hal hidup mereka lagi. Saya dah penat. Tidak sangka dia masih check on me.

Dan saya boleh katakan saya belum move on sepenuhnya. Orang kata kalau dah move on, bila jumpa apa-apa pun berkaitan dia, kita tidak akan ada perasaan such as sakit hati, marah, sedih. Maksudnya perasaan tu dah jadi neutral. Back to normal. Mungkin ingat memori bersamanya tapi bukan perasaan untuk kembali dengannya. Saya masih ada perasaan itu..kadang-kadang. Masih mengharap kah saya ni sebenarnya?

Tapi I have this man. Entah camna mau describe. Baru mau start attached dengan dia. Kira baru mau start special. Belum sampai sebulan. HAHA. Too early to share. Hopefully will last sebab saya nampak perangai dia macam mana. And kalau mau suruh saya curang, cari spare part masa kami berjauhan memang taakulan kamu salah...sebab saya ni tidak dapat berjauhan dengan rumah HAHA I can lepak in my own home for whole day, you know. And orang rumah susah berkenalan dengan lelaki. Dari segi saya lah kan, tidak pasti dia. Doakan kami ya.
Dia tau saya belum move on, tapi saya AKAN.

Cheers.
Nukilan 26/11/2016

No comments:

Post a Comment