Sunday, November 6, 2016

Noktah

Hai blog!

Kesinambungan entri ini.

Well, I already see him once. Dan ia sudah berakhir. No regret. Bukan mau cakap diri cantik sampai reject orang tapi ada lah sebabnya tu. Dan ia MAJOR.

Trademark dah major sekarang. HAHAHA

Anyway masa jumpa dia hari tu, I was very disappointed. Sangat! Sebab I thought He can be my love. LOLs. Kejadiannya kami makan tengahari sama-sama. Lepas tu saya mau balik, tapi dia pujuk-pujuk pergi tengok wayang. I said its late already, nanti saya tidak sempat balik sebab tiada kenderaan tumpang tu. Dia kata KITA stay one night di hotel.

Okay, saya on saja.

But then he mentioned about ambik bilik family dan kita tinggal sebilik.

Nampak mana MAJOR di situ? At first meeting okay! Kau gila???? Tapi saya diam ja. I manage to 'run away' from his idea. Kau ingat saya bodoh?

And that's it. Dia mesej banyak kali pun sekarang saya tidak layan pun. Siapa kenal saya memang tau perangai saya macam mana. Kalau saya tidak minat, bukan hal saya..jangan harap saya mau layan.

Bukan mau cakap diri ni holy sangat, kita pun pernah buat banyak kesilapan dalam hidup. Tapi itu bukan bermakna kita perlu jadi semakin teruk. Tuhan masih bagi kita nafas supaya boleh perbaiki diri, bertaubat dan kembali kepadanya kan.

Bila fikir balik kejadian hari tu rasa sangat lucu pula. Boleh-boleh pula macam tu.

Kayyyy next please, yang ni dah berakhir. Noktah.


No comments:

Post a Comment