Wednesday, September 5, 2018

updateeeee

Akhirnya baru ada kesempatan mau update barang jualan di vendor box. Eh harus share sini sebab nanti next next and next year entah entah tidak berkembang, at least kita ada cerita hahahahahaha dan experience.

Entri sebelum ni boleh check sini.

Jadi mak cik sudah tambah barang hari tuuuu lagi. Check it out.



Sudah sampai macam-macam produk : ) :) saya sendiri pun excited tau haha



Ini 1 set make up (eye shadow, blusher, lipstick) dalam bentuk wallet tau. Ada tiga colour, red, pink and peach. Saya sendiri pun in love pasal I ni perempuan juga hahahaha



Tadaaa..ini isinya kayyyy



Ada Bioaqua black mask deep cleansing juga. Nanti I share testimoni since saya pun beli untuk diri sendiri juga. Best pakai.



I know, I know this is viral now. sponge for make up. Dulu first time jumpa benda alah ni masa duduk sebulan outstation di Ranau dan si kawan tunjuk cara pakai. Then mak cik pun alah alah in love juga (pengaruh rakan sebaya betolll) jadi mak cik pun beli untuk diri sendiri juga tau. Best lah pakai benda ni.


Sabun kopi! Untuk buang daki-daki dan segarkan badan since dia ada bau kopi yang rasa badan menyegarkan after guna. You should try!



And then the last one! Mini brow class drawing guide buat anda yang newbie lukis kening. Ada 3 jenis, boleh pilih-pilih. dan ini bukan guna sekali, buang tau.


All of them are below RM 10 except for the make-up wallet. Kita jual murah-murah aje..sila sila ke Vendor box No. 1, Adrin Collection Keningau :)

Till next update blog!

No comments:

Post a Comment