Tuesday, April 7, 2020

Of being 31

Hahahahahahaha sudah tua!!!!

Saya tidak sangka boleh sampai seumur ni tau, belum sampai sini lagi jangkauan angan-angan saya mengenai masa depan. But actually I did it this far!

Thanks God!

Appreciation apa lagi tahun ni di kala sekarang wabak penyakit. Semua orang affected. Plan semua terjejas sini sana, ada yang tidak jadi. Kannn....Hopefully cepat-cepat lah Corona Virus ni lenyapppp. Tidak sangka tahun 2020 kita kena suruh STAY AT HOME!! Ingatkan moden sangat lah tahun ni macam dalam Wawasan 2020.

Thanks to my family, fiance, relatives, friends and colleagues. Saya ni banyak ragam dalam diam, cepat kecil hati, cepat terasa, suka bersendirian, hati busuk, suka pendam perasaan, kadang sangat pemalas, mau berkurung saja dalam bilik. Yang semua tidak baik tu, saya lah tu. Rasa langsung tiada sumbangan kepada sesiapa. Sudah sampai umur begini baru terasa jahatnya saya ni hahahahahahaha

To my family...I knew they will always there for me no matter what. We always have each other. Ada masalah, ada apa-apa memang dengan keluarga sahaja dicari. Tiada lain selain mereka. Mereka tidak akan membelakangkan kita. Sebab kita family. I love you all to the moon and back. Sebenarnya tahun ni mau merancang kahwin tapi tidak jadi sebab Corona Virus hahahahaha jadi plan tahun depan lah pula. Tunggu saya kahwin aaa hahahahahaha

Entah macam mana lah fiance saya tahan dengan perangai saya ni? Selalu bikin pusing tanya dia pasal duit, sikit-sikit pasal duit (because I'm kedekut AF) bla bla sikit-sikit pasal duit. Lepas tu banyak benda saya sudah kurang berminat ambil tahu, saya hanya fikir pasal diri sendiri which is very selfish but I think its to protect my feeling. To protect me! Itu lah kami selalu bergaduh pasal benda remeh yang awalnya start sebab saya yang trigger hahahahaha darling I hope you can resist with my habit and perangai begini ni. I hope you can resist for the rest of your life hahahaha because sometimes I can be sweet too, I can be lenient too and I can be your financial controller too hahahaha sebab tunang saya boros macam apaaaa jak.

And to my friends...yaahhh kita makin jauh sekarang. Saya sudah jadi alone di sini. Siapa yang tidak pernah jauh dengan saya adalah family and fiance saja. But I hope, we still remember all the memories, still remember each other. Ingat lah kita pernah berkawan hahahahaha walaupun ada kamu ingat pasal saya yang buruk dan tidak baik. Anggap lah itu sebagai kenangan dulu-dulu hahahaha

To my colleagues...yaahhhh sorry lah kalau buat jiwa kamu kacau hahahahahaha saya memang jahat kadang-kadang. Pandai ada masa buat silent treatment, datang mood sakit hati, datang mood benci dsb semoga kamu selalu bertahan dengan saya. Kalau tidak mampu bertahan, sila lah JALAN hahahahaha siapa paling lama sini kau ingat?? hahahahah anywaysss rekod baru saya di company ni sudah 3 yrs and 1 month hahahahaha. To many years with you guysss...cheers! Thanks celebrate birthday saya tu hari :D :D I love you alll..kbai



No comments:

Post a Comment