Friday, July 26, 2024

Terpaling?

Lama tidak memunculkan diri dalam ni so todayy boleh lah ranting sikit-sikit pasal kehidupan as my husband back to hometown and I'm alone at home. HAHAHA

As we are moving forward macam-macam ragam manusia di jumpa tapi ada ni satu ragam baru sis jumpa lelaki yang makan dalam HAHAHA biasanya lelaki yang saya jumpa jenis simple, direct to the point, tidak makan hati macam perempuan tapi rupanya ada. 

Sanggup tidak bercakap mengenai sesuatu berharap kita yang ada common sense? Padahal hal tu bukannya benda personal yang perlu kau mau malu untuk inform, benda tu pasal kerja. Benda kerja paling sis malas kalau orang tidak transparent inform sesuatu lepas tu at the end of the day, kau dipersalahkan. Macam kau yang malas, macam kau yang tidak bagi kerjasama dengan dia padahal?? Dia langsung tidak inform apa-apa, what do you expect from people? Ada orang jenis tidak puas hati memang akan tanya balik-balik atau beberapa kali tanya tapi kalau kau pun sejenis sekali orang tanya tiba-tiba kau memanas sebab itu ini pun tidak tau, kau ingat ada orang akan berani tanya kau lagi??

At the end, kita lah yang pemalas dalam ceritanya. HAHA kita laa ba yang bodoh, kau ambil lah ba ni bumi.

Kurang komunikasi yang begini akan menyebabkan orang nampak kita tiada teamwork sebab hanya beberapa yang tau. Pelik juga berhuha huha tapi pasal kerja yang perlu dipentingkan tidak pula di huha kan..sanggup makan hati.

Ada weh lelaki begini.

Kalau sis ni malas berteka teki tau, kadang overthinking sampai tidak dapat tidur kadang. Jadinya saya lebih suka transparent untuk benda kerja-kerja ni, Kalau boleh the whole team tau sesuatu perkara supaya kau tidak susah-susah lagi fikir @ ajar. Kan kah best tu kau boleh tenangkan fikiran weekend, suruh PIC saja yang buat kerja kalau bukan masa kau bertugas. Kalau kau kedekut ilmu, hujung minggu pun kau terpaksa turun sebab kau yang terpaling pandai di bumi kan.

HAHA cukup ranting kali ni?

No comments:

Post a Comment