Tuesday, May 14, 2024

Cosmoderm?

Here I am again promoting new skincare products :D selepas tidak bekerja beberapa bulan sis rasa macam tidak mampu menggunakan skincare harga kayangan lagi jadinya I tried to find new skincare products yang affordable dan bersesuaian dengan skin saya. So my sister suggested me Cosmoderm Niacinamide + Salicylic Acid Set. Tapiii ada tapinya, since saya tidak berapa familiar dengan bumi Sandakan so Guardian sahaja saya berjaya jumpa Drugstore di Sejati Walk :D jadinya sis terbeli lah pula Cosmoderm Set Vitamin E kayyy tu pun tidak complete sebab produk dijualnya memang tidak complete, serumnya tiada, moisturizernya tiada. Jadinya grab cleanser dengan scrub nya sahaja, tu pun berfikir-fikir lagi mau kah tidak sebab my sister using the Cosmoderm Set Niacinamide + Salicylic Acid complete set muka jadi glowing okayyyy tapi kenapa tiada set colour biru tuuuu di sana. Grrr

Now I think of buying it online sahaja laa, lagi murah joo. Zaman moden sekarang macam lebih baik beli online dari beli di Drug Store, murah banyakkk.

Dah tu terbeli pula Serum Vitamin C dari Safi Rania Gold adehhhh perasan membuak-buak mencari macam tidak tahan hati tidak membeli padahal Serum Lumivie Mary Kay masih ada. Sekarang hati bolak-balik lahh pula hahahaha begini lah wanita. Nanti I rajin I share here okayyy the result, kalau mau beli selain shopee mall, tiktok mall, cosmoderm juga ada laman web sendiri wowwww sangat murah di situ cuiii awasss, pergi lah membeli.

Sekian~~

No comments:

Post a Comment